De Vennen zoekt een Specialist Financiën (en HRM)

Foto: De Vennen

DONGEN – Heb je affiniteit met sport en ontspanning, ben je financieel-administratief onderlegd en op zoek naar een uitdagende MT functie voor 16-20 uur per week? Dan wordt het tijd voor een kennismaking!

Over Sport- en gezondheidscentrum De Vennen

Voor een frisse duik in het water, een gezonde geest en een gezond lichaam ga je naar De Vennen in Dongen. Dit sport- en gezondheidscentrum beschikt over meerdere zwembaden (zowel recreatief als een sportbad), diverse fitness- en saunafaciliteiten, een paramedisch centrum (met onder andere: ergotherapie (baby/kinder)fysiotherapie, huidtherapie, podotherapie en logopedie) en het beheert diverse binnensportaccommodaties. Binnen het paramedisch centrum worden tevens leefstijlactiviteiten aangeboden door eigen gecertificeerde leefstijlcoaches. De Vennen is dus de ideale plek voor gezonde in- en ontspanning!

Doel van de functie

Ondersteuning van de directie bij het adequaat uitvoeren van het financieel-administratief beleid, gebruikmakend van een effectieve toepassing van de IT-systemen. De Financieel Specialist is lid van het Managementteam en rapporteert rechtstreeks aan de directeur. De parttime functie omvat 16-20 uren per week. De werkdagen worden in overleg bepaald.

Wat ga je bij ons doen:

  • Coördinatie interne administratieve activiteiten
  • Samenstellen, analyseren en interpreteren tussentijdse rapportages
  • Bewaken van de financiële positie binnen de organisatie
  • Beheren en controleren inkoopcontracten
  • Jaarlijks opstellen van de financieel-administratieve begroting
  • Voorbereiden van de jaarrekeningen t.b.v. de accountantscontrole
  • Optimaliseren in gebruik zijnde software, zoals Exact Online en DEWI
  • Optimaliseren en bewaken verhuur sportaccommodaties
  • Toezien op optimale toepassing personeels- en salarisadministratie
  • Je werkt intensief samen met de Directeur en de Marketing Manager
  • Je coacht de collega op de financiële administratie

Wat biedt De Vennen jou?

  • Een uitdagende MT functie waarin ruimte is voor eigen initiatieven en waar je een bijdrage kan leveren aan de groei van de organisatie
  • Uitgebreide mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen
  • Onderdeel zijn van een leuk en hecht team van ambitieuze professionals
  • Een platte en informele organisatie
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO Recron
  • Salarisindicatie voor de functie is €3500,00 – €4000,00 euro op fulltime basis afhankelijk van kennis en ervaring
  • Bij goed functioneren is er een mogelijkheid op een vast dienstverband

Wat zoeken wij in jou?

  • HBO opleiding in bedrijfseconomische richting
  • Ervaring in een financieel-administratieve functie is noodzakelijk
  • Kennis van/ervaring met Exact Online en Excel is vereist
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Analytisch, kan goed samenwerken en kwaliteitsgericht ingesteld

Heb je interesse?

Wil je meer weten over onze vacature of onze organisatie? Neem dan contact op met Alfons van der Pluijm (Operationeel Manager) via het telefoonnummer: 0162-319999.

Sta je te popelen om bij ons aan de slag te gaan? Laat dit dan weten via de ‘solliciteer’ knop. We vragen je om je CV achter te laten en we stellen je een paar vragen voor wat meer informatie. Wie weet zien we je binnenkort!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer nu

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen