112

Brand in appartementencomplex Waalwijk, hond overleden

WAALWIJK – In een appartementencomplex aan de Tweede Zeine in Waalwijk is vrijdagavond brand uitgebroken. Door de brand was er sprake van veel rookontwikkeling.

De brand woedde op de tweede verdieping. Er zat een hond in het appartement, die door de brandweer uit de woning is gehaald. Ambulancepersoneel beademde het dier, maar dat mocht niet baten. Hij is overleden, vermoedelijk door het inademen van rook.

Vijf bewoners hebben het appartementencomplex verlaten. Drie daarvan zitten in een rolstoel.

De brand is inmiddels meester, laat de brandweer weten. Die is met meerdere blusvoertuigen en een hoogwerker aanwezig. De woning waarin de brand woedde wordt geventileerd.

Bron: Brabants Dagblad

  • Begin de dag met het nieuws uit je gemeente met onze gratis Nieuwsbrief. KLIK HIER en meld je aan!
  • Download nu de WaalwijkApp (iOS– Android) en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.
X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden