SPRANG-CAPELLE – Met maar liefst 34 deelnemende teams zat zalencentrum Zidewinde op vrijdagavond 16 mei helemaal vol tijdens een speciale pubquiz voor het goede doel. De opbrengst van deze avond – een indrukwekkende € 5.250 – ging volledig naar de Stichting Stelvio for Life.
Stelvio for Life zamelt geld in voor onderzoek naar op DNA-analyse gebaseerde, persoonsgerichte behandelingen van kanker. Jaarlijks organiseren zij een sportief evenement in Italië, waarbij deelnemers de beroemde Stelvio-pas beklimmen per fiets, wandelend of hardlopend.
De deuren van Zidewinde openden om 19:30 uur, waar kleurrijke ballondecoratie van Bumble Fun de toon zette. De pubquiz werd georganiseerd door drie deelnemers aan het Stelvio for Life-event. Dankzij bijdragen van ongeveer 25 lokale ondernemers en de gastvrijheid van het team van Zidewinde liep het opgehaalde bedrag uiteindelijk op tot een onverwacht hoog niveau.
De organisatie en Stichting Stelvio for Life spreken hun grote dank uit aan alle deelnemers, sponsoren en vrijwilligers voor hun inzet en betrokkenheid bij deze geslaagde avond.