112

Televisie vliegt in brand in woning van Heeswijkstraat Kaatsheuvel

Foto: FPMB

KAATSHEUVEL – Aan het einde van de vrijdagmiddag is brand ontstaan in een woning aan de Van Heeswijkstraat in Kaatsheuvel.

In de woning was een tv in brand gevlogen. Een toegesnelde buurman heeft met een brandblusser de brand snel kunnen blussen. De brandweer kwam ter plaatse en hebben een nacontrole gedaan en de woning geventileerd. De tv is door de brandweer naar buiten gebracht.

Foto: FPMB
Foto: FPMB
X

Meld je nu aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden